tiistai 29. lokakuuta 2013

TEEMA




Rouva Jones täällä miettii, että pitäisikö blogin päivät jakaa teemoihin. Mitäs tykkätte ajatuksesta? Siis maanantaina aina tiettyä teema, vaikka maaleista ja kuoseista. Tiistaina trendiasiaa, keskiviikkona kotijuttupäivä ja torstaina omansa jne. Itse koen että ehkä rajoittaa, mutta voisi siinä olla ideaakin. Joskin tekijälle toki työläämpi, kun pitää ajoittaa aiheita päivän mukaan. Jäisikö silloin hyvä ajankohtainen asia vaikka maanantaista perjantain postaukseen teemansa vuoksi, tiedä häntä. Mielipiteitä?












7 kommenttia:

Hannele Ruusukummusta kirjoitti...

Ihan hyvä idea...:)
Tuo teidän sohva ON vaan niin IHANA!!

ZeiZei kirjoitti...

Kyllä minä olen yllätyksellisyyden kannalla =)! Ei mitään valmiiksi mietittyä rytmiä, vaan fiiliksen mukaan...

Jozzu

sallu kirjoitti...

Yksi vakari päivä teemalla.

Kotilaituri/Kati kirjoitti...

Olen kyllä fiiliksen ja yllätyksellisyyden kannalla. Tai ehkä pe vois olla teemapäivä ;)

Tuuli kirjoitti...

Ei kannata, yllätyksellisyys on mukavampaa.

Anonyymi kirjoitti...

Ehdottomasti viikkorytmi.
Loistava esimerkki on Norppa. Hänellä on varmaan muitakin, mutta tärkein on prinsessaperjantai joka siis tulee ylläri ylläri perjantaisin sekä viikkokatsaus tulee sunnuntaisin.

Voi olla että jotain muutakin on, mutta nämä 2 tulee ekana mieleen.

Unknown kirjoitti...

Samaa olen itsekin miettynyt, se toisi järjestystä ja selkeyttä blogiin, ja helpottaisi tietyllä tavalla postausten tekoa, mutta ajankohtaisuus tietysti kärsisi, ellei postaisi sitten useamman postuksen per päivä... Joten itse olen päätynyt yllätyksiin, mutta tuo teemapäivä olisi hauska idea :)